CE AI FACE ; DACĂĂ ...

joi, 27 decembrie 2012
 ĂUKE ; întrebările au FOST - următoarele :) . 
  • CE; faci în caz _ că îţi pierzi lentila ; de contact şi NU vrei să apari ; în faţa prietenilor cu ochelari? 
  • Ce faci ; dacă în TIMPUL orei [la şcoală desigur] te mânjeşti pe ochi , de rimel ? 
  • Ce faci dacă mama ta ; te pedepseşte GRAV ; să nu mai ieşi din casă ? 
  • Ce faci , dacă prietena ta ; ce-a mai bună spune că NU te ; mai suportă şi că nu mai vrea să fiţi prietene?
  • ce faci ; dacă vedeta PREFERATĂ îţi dă FOLLOW ? 
RĂSPUNSURI ; 

Candy

  • până la urmă îmi pun ochelarii de vedere ptr.că mna' ăsta e defectul meu şi cine mă acceptă , mă acceptă cu ei ;)
  • hăleu O__O mă duc la baie şi mi-l retuşez .
  • ouh  ceea ce am făcut . am început să pictez pe pereţi şi mi-a dat drumul ;;)
  • păi, prietena mea cea mai bună nu ar face asta, iar dacă ar face-o i-aş respecta decizia. 
mi-a dat danielle peazer follow pe twitter ) şi am început să plâng. iar dacă mi-ar da cineva din 1D follow, am începe să urlu, să plâng dar după să mă calmez şi i-aş mulţumii.
------ PRIMEŞTE ; un _ cele mai ÎNDRĂZNEŢE răspunsuri ---------------------

Deea

  • Îmi amân publicul o.o
  • O_O păăăi .mă şterg cu mâna 
  • o conving să mă lase să ies.
  • eh, o întreb de ce
  • o să fiu probabil mai fericită decât mama că m-a născut.
----------- SCURT ; ŞI LA OBIECT =))) _ BRAVO -------------
Mirru
  • Merg fără ochelari ` ca să se vadă și îmi iau `  ochelari de soare deasupra cu lentile negre și pe dedesupt de ochelarii de soare ochelri de vedere , dar să nu se vadă .
  • Îmi iau un șervețel ` când nu vă vede profa și mă șterg și după îl arunc în profă [ șervețelul
  •  Păi stau la PC  , dau un party să vină prietenii acasă și pe urmă fug cu ei pe gem 
  • Păi o întreb de ce ? . o să fiu supărată și după o să-i zic : treaba ta tu pierz buzățica asta ` de prietenă mai sunt și alți oameni în lume 
  • păi i-am da acc și aș începe să-i spun cât de mult o iubesc și că am 1000 de pagini cu ea .
--------------------- haa =))) ; FOARTE CURAJOS B-) . BRAVO --------------

Geo
  • Imii tragg o puungaa in cap siii ii fac gaurii in juruul ochiilor sa nu se vadaa ochelarii =))
  • Manjeesc sii pe alti mai alees profuu 
  • In caz ca nuu pott iesi pe geam iess pe horn si toot iess
  • Daca eraa ce mai buun anu o faceea but ... m-asii baga in jenuunchii in fataa ei si i-asiii spuune "pleaca mai repedee inaintee sa ma doara genunchii|
  • Saar priin toataa casaa pana o daram si tiip pana surzeesc totii veciinii 
-----------------------------INTERESANT:-?-----------------------
Sarra
  • as purta poate ochelari ..  sau nu m-as mai duce la locul unde trebuie sa merg 
  • incerc sa fac cumva sa nu ma vada profu/profa pana in pauza cand merg la baie sa ma spal o.o =]
  • stau pe comp ,  all day all night 
  • mda , e  ok   . nu prea exista prieteni adv + nu e singura prietena ..  > 
  • asdfjfkjglkfj;l .  as urla apoi as da anunt pe facebook , sp  , mess etc
------------------ce-a MAI REALISTĂ =)) AŞA AŞ FACE ŞI EU :* --------------
Gustii
  • pai cred ca o sa iau fiecare copac la rand ... sau pastrez cealalta lentila, atunci m-as putea numi ciclop 
  • ii zic profei ca m-am batut cu o banda de mafioti in drum spre scoala 
  • pai plang putiin ma dau pe langa ea spal vasele si rezolv problema.
  • sunt indiferenta indiferenta doare cel mai tare 
  • urlu tip si distrug tot ce vad in cale de feriricire 
------------------INTERESANTĂ - MULTĂ IMAGINAŢIE AI -----------------=))
Spiriduş
  • accept să apar cu ochelari , să le fie clar la toţi că nu mi-e ruşine de cum arăt .
  • îmi cer voie la baie de la profă şi dacă nu mă lasă zic că ... a venit Halloween-u mai dăvreme .
  • urlu şi îi zic că dacă nu mă lasă să ies din casă , mă ucid 
  • ridic fruntea şi îi zic  '' oricum nu aveam nevoie de tine >;;d< .. ''
  • aş fi foarte calmă şi şi  i-aş trimite un twit dă mulţămire şi i-aş zice că îl - o ador ;3 .
------------------BUN ŞI; ACEASTA E CÂŞTIGĂTOAREA; DE-A DREPTUL HORROR >:)


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu