Pălăvrăgeala de luni . ;>

luni, 6 mai 2013
   Buunnăă . Gata şi noul skin . Sper să vă placăă. :21xl8.gif:

De acum încolo o să avem în fiecare luni : "Pălăvrăgeala de luni . "
Azi vorbim despre .... despre .... tobele vă rog .... despreee minunăţii
handmade . :) YoYo & CiCi Emoticon Eu una am început să urmăresc cât mai multe bloguri cu această temă. Practic le ador !! Am început să fac şi eu papioane :> că tot am văzut că se poartă, mulţumită siteului http://ilovehandmade.ro/ . :)

Până şi profesorilor le place mini talentul meu . :> Yeyy . !! Onion Emoticon
  Văă las acum , trebuie să scrie şiii  je . Căă mâine şcoalăă... gata cu vacanţaa . Când mă gândesc că următoarea vacanţă este tocmai la varăă!!!Pe 21 iunie !!

Şii acum vă las cu o melodie GENIALĂĂ :



şiii desigur nişte tutoriale handmade : care le găsiţi AICI .








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu