Ce iubeşte Dăănuţa . :x +ANUNŢ

duminică, 12 mai 2013

Adorăă :

1.Familia . 
- cine nu îşi iubeşte familia ?? 
2.Teatrul :x
- o altă lume în care mă regăsesc. nu că m-aş lăuda , dar am participat şi la concursuri şi voi mai participa . :) " Am talent , am talent . Nu m-am dus la românii au talent "
3.Săă deseneze . 
- Waaa ... Pe paint tool sai . :) Nu am cine ştie ce talent dar mă descurc cât de cât . 
4.Săă bloggăreasca :)
- bloggăresc de câţiva ani buni . :)
5.PC-ul . Logiik . :o3
- aaaa daaa daaa daaa , păcat că sunt zile când chiar nu am timp deloc de "amicul" meu 
6.16 iulie .
- data când "am aterizat" pe Terra :p
7. Pretenaşii eii . :x 
- daaaa daa daaa . :x
8. Muziicaa . 
- LaaLaLaa .. .. :o3
9. Green and blue . :) 
- 2 culorii  . iarbăă şi cer . :x
10. Săă scriiee 
 - de toate , când are chef scrie , şterge şi rescrie . 

Anunţ ; căutăm membrii !! Contactaţi-ne în chat - box !! 

Şi ca de obicei  muziicăăă : 





















0 comentarii:

Trimiteți un comentariu